Arise + What Lies in the Multiverse Bundle
Sommige spellen weten je hartsnaren precies te bespelen. We hebben twee verhalen gebundeld over het verleden en de toekomst. Ga mee met deze personages terwijl de ene een wereld probeert te herstellen die hij kapot heeft gemaakt en de ander een vergane wereld herbeleeft om te herinneren wat ooit was.
Arise is een emotionele reis door de bitterzoete levens van twee mensen waarin herinneringen tot leven komen en de tijd je wil buigt. Verlies jezelf in momenten van geluk en overwin elke ontbering terwijl je je levensverhaal herbeleeft. Een verhaal van vreugde en verdriet. Een eenvoudig verhaal.
Ga lekker zitten en geniet van een hilarisch verwrongen puzzelplatformspel over binnenstebuiten gekeerde werelden. Je speelt als "The Kid". Wissel naar wens van dimensie, los breinbrekende logistieke raadsels op en race door de steden en wildernissen van het multiversum om met de geniale, excentrieke wetenschapper Everett de wereld te redden.