Astral Flux
Astral Flux is een actie-platformer met roguelite-elementen. Ga op reis met twee plunderaars die verdwaald zijn in de ruimte en verwikkeld raken in een intergalactisch mysterie. Reis over vijandelijke buitenaardse planeten, ontrafel duistere geheimen en strijd tegen krachtige tegenstanders. De dood is onvermijdelijk, maar ook een nieuw begin. Vind een nieuwe weg vooruit dankzij de kennis uit je vorige pogingen. Je moet je vaardigheden aanscherpen om dit mysterie te ontrafelen.