Vriendschap is het belangrijkste
Je bent een transgender civet genaamd Louie. Na de overstroming verbleef je bij het familiehuis van je vriend, een homoseksuele vos genaamd Oliver.
Luister aandachtig naar de podcast met je maatjes - panseksuele alligator Miles en lesbische hond Kylie en leer meer over de naderende komeet van Halley. Bewonder de nachtelijke hemel met behulp van een telescoop samen met aseksuele kat Darwin.