Awesome Platformers Bundle (5 in 1)
Je bestemming ligt aan de rand van het sterrenstelsel, waar honderd jaar conflict een unieke situatie heeft gecreëerd: de kleine overgebleven delen van de twee vechtende planeten moesten aan elkaar worden genaaid om een nog bestaande grotere te creëren. Welkom op de Stitched-Together Planet!
Beide bevolkingsgroepen waren het eens over één voorwaarde die nooit mag worden verbroken: niemand kan de grens oversteken die hen scheidt. Maar wat gebeurt er precies als iemand de regel overtreedt? Daar kom je achter!
Steampunk Tower 2 is een uniek towerdefense-spel dat zich afspeelt in het alternatieve Steampunk-universum.
Er is een slopende wereldoorlog gaande met een voorheen onbekende vijand. Lord Bingham keert terug naar het wereldpodium en hij zoekt naar een vaardige commandant.
Er bevindt zich een verborgen basis diep in de Spaanse bergen, met een enorm vliegdekschip dat onder jouw leiding de Battle Tower vervoert en een team van specialisten herbergt dat speciale taken uitvoert.
Jij bent een elite gevechtscyborg die wordt gestuurd om een aantal eigenaardigheden op een mysterieus eiland te onderzoeken. De meedogenloze en krachtige alien die alleen bekend staat als de 'Xirxul-levensvorm' is ontwaakt door onwetende wetenschappers en nu is de hele mensheid in gevaar! Schiet, ren en spring door 7 levels vol met eindeloze hordes biologische monsters en enkele van de felste eindbaasgevechten in elke titel. Vernietig alles wat op dit eiland beweegt, want als het beweegt, is het dodelijk!
Speel als de schattige heksen Praline en Vanille die alleen kunnen vertrouwen op hun magische ladders, unieke vaardigheden en power-ups om de snoepjes te claimen die ze verdienen!
Swaps and Traps is een leuk spel, dat zowel je platformvaardigheden als je ogen en nek zal uitdagen. Als je een sleutel in een scène verzamelt, activeer je ook de hoofdval van het spel. Delen van je scherm wisselen, draaien en draaien zelfs horizontaal en verticaal om je een uniek avontuur te bezorgen.