Ga samen op de bank zitten en met speel met acht personen* op hetzelfde scherm.
Daag je vrienden uit, kies een funky auto en versla ze met je rijvaardigheden en vuile trucs. Ram ze uit de weg of pak bonussen om ze te verwoesten.
BAFL biedt ook een uitdagende solo-ervaring met kampioenschappen tegen meedogenloze computergestuurde wagens en speciale spelstanden, zoals Time Attack en Perfect Race.
Race op unieke circuits die zijn geïnspireerd door de popcultuur van de jaren '80 en '90, samen met grappige details en verrassende gebeurtenissen. Elke locatie neemt je mee naar een ander scenario: van een vredig Caraïbisch eiland naar de drukke metro, van het fantastische Las Vegas helemaal naar de maan!
BAFL is een uitnodiging om jezelf onder te dompelen in de epische racegame van je leven. Zonder te remmen!