BIG Kids & Toddlers Educational Learning Games Collection Bundle 5-in-1
Een uniek taalleerspel waarin de basis van maar liefst 14 talen wereldwijd spelenderwijs geleerd kan worden door ballonnen te laten barsten. Wees niet verbaasd als je kind ineens het alfabet of de cijfers van 0 tot 10 in 14 talen kent.
Een legpuzzelspel van hoge kwaliteit met veel boerderijdieren. De moeilijkheidsgraad is instelbaar: aantal stukken, rotatie aan/uit, hulp. De unieke dierenillustraties maken het spel zo populair bij kinderen over de hele wereld.
Net als de vorige Jigsaw Puzzle biedt deze game uniek entertainment met geweldige leereffecten. Het is een houten puzzel voor kleuters en iedereen die graag dieren in vormen plaatst.
Een kindvriendelijk puzzelspel met grappige enge motieven. Educatief spel voor Halloween of voor alle vrienden van grappige, griezelige kindermotieven met een funfactor. De moeilijkheidsgraad van dit spel kan ook vrij worden aangepast, waardoor het ideaal is voor alle kinderen van alle leeftijden.
Wie houdt er niet van, de dinosaurussen!? Deze legpuzzel brengt je in de wereld van dinosaurussen. Fascinerende dinosaurussen en vulkanen wachten op je. Moeilijkheidsgraad vrij instelbaar.
Let op: alle games in deze gamebundel gebruiken alleen de touchscreen-functionaliteit.