Welkom in Flamingo's Creek. Inwoners: 64.
Na de macabere en gruwelijke gebeurtenissen uit het tweede hoofdstuk van Baobabs Mausoleum, komt hier de laatste episode vol smerige verblijven in limbo, golfbanen bewaakt door enchilada-vormige wolken, reizen naar het internet van de Marianen en een eindresultaat met een groot risico dat zeer negatieve effecten veroorzaakt, zowel in het gezichtsvermogen als in de hersenen; de laatste aflevering van Baobabs Mausoleum staat klaar om je helemaal gek te maken.