Help Gabe Carpaccio met het verbreken van de verdorven samenwerking tussen zijn voormalige team en Explodz Inc., de corrupte fabrikant van energiedrankjes!
Baseball Riot is een leuke physics-based puzzelgame boordevol slapstick en chaos! Kruip in de huid van voormalig slagman Gabe Carpaccio en bevrijd zijn oude team uit de klauwen van Explodz Inc.
Breng kratten vol Explodz tot ontploffing om de slechteriken een vliegles te geven en kijk toe hoe je vijanden als levenloze poppen weer ter aarde storten. Probeer elk level onder de knie te krijgen door drie sterren te verdienen en voltooi ruim 100 levels om je team te redden!