Maar er zit altijd een addertje onder het gras...
Tomoyo is op het beachresort van zijn oma Umi beland en kijkt uit naar een heerlijke zomer waar hij het verleden achter zich kan laten en zijn leven weer de goede kant op kan sturen in plaats van alleen maar luieren.