Beach Buggy Racing
Race tegen een groep van rivaliserende bestuurders elk met unieke persoonlijkheden en speciale vaardigheden.
Verzamel te gekke power-ups, zoals Dodgeball Frenzy, Fireball en Oil Slick. Upgrade en speel een verscheidenheid aan voertuigen vrij, van dune buggy's tot monstertrucks.
Test je vaardigheden in zes verschillende spelstanden op vijftien fantasierijke 3D-circuits, en neem het op tegen een bende die gek is op tropische omstandigheden maar overduidelijk last heeft van woedeaanvallen!
Beach Buggy Racing verplettert andere kartracers met meer dan 25 volstrekt unieke power-ups!
Verken jungles gevuld met dino's, lavaspuwende vulkanen, prachtige stranden en mysterieuze moerassen.