Before Exit: Supermarket
In Before Exit: Supermarket is het jouw taak als supermarktmedewerker om de winkel 's nachts af te sluiten. Nu iedereen weg is, heeft je supervisor jou de verantwoordelijkheid gegeven om af te sluiten. Kun jij het aan?
Het spel combineert roguelike-functies met logische raadsels en een wandelsimulatorgenre om een unieke ervaring te creëren. Speel dag voor dag om alle opdrachten te vinden en onthoud elke taak voordat je weer thuiskomt.