Big Kids Games Collection Bundle 6-in-1 Funny Educational Children & Toddler Learning Pack
Onze groenblijvende! Het ultieme autoplezier voor alle kinderen wereldwijd. Was grappige auto's en vrachtwagens. Perfect om de hand-oogmotorcoördinatie te leren. Kinderen leren logisch plannen en denken! De voertuigtypen bevatten een verscheidenheid aan verschillende voertuigen, van raceauto's, politieauto's tot brandweerauto's, alles is inbegrepen!
Wie houdt er niet van piraten? Ga mee op avontuur en dompel je onder in de fantastische, avontuurlijke wereld en het leven van piraten.
Wat is er beter dan dieren? baby dieren! De perfecte dierenpuzzel voor de allerkleinsten! Alle kinderen houden van dieren. Met deze insteekpuzzel kunnen kinderen hun eerste dieren leren kennen en leren logisch denken en hun eerste vormen.
Let op: alle games in deze bundel worden uitsluitend via het touchscreen bediend!