Blazing Beaks + Badland Game of the Year Edition
Laat je niet misleiden door de kleurrijke omgeving. Deze twee titels zijn allesbehalve veilig! Scherp je snavel en speel als gewapende vogels die zich een weg banen door hordes mutanten, monsters en andere enge wezens in de epische roguelite - Blazing Beaks. Behoud daarnaast je verstand in Badland, een verbluffend sfeervolle, met de hand getekende avonturenplatformer vol actie waarin alles het op jou heeft gemunt. Deze twee ervaringen houden je vast en zeker scherp!