Blood and Guts Bundle
Slain: Back from Hell. Een op heavy metal geïnspireerde arcade-vechtgame met adembenemende pixel-art, uitdagende old school gameplay en bloederigheid ten top. Plus de meest metal soundtrack die je ooit hebt gehoord!
Super Blood Hockey: Arcade sports gaming krijgt een stoot adrenaline in deze gewelddadige hommage aan de klassieke 8- en 16-bits ijshockeygames. Gebruik supersnelle vaardigheden en bottenkrakende brutaliteit om te heersen.