Bob the Elementalist
Je moet de krachten van de vier elementen (wind, water, vuur en aarde) gebruiken om nieuwe vaardigheden te krijgen en elke zone uit te spelen. Kun jij je de vaardigheden van een elementalist eigen maken? De uitdaging wordt steeds groter in 80 slim ontworpen levels. Jij bent de laatste hoop van de mensheid in een wereld die wordt geteisterd door een dodelijke ziekte.
Alleen door alle kristallen in elk level te verzamelen, kun je een magisch elixer maken en een geneesmiddel vinden.