Bomb
Bomb is een leuke en gemakkelijk te spelen arcadegame waarin het doel is om je tegenstander te verslaan.
Elke speler plaatst bommen die binnen een paar seconden exploderen en als je een van de verborgen bonusobjecten opblaast, kun je een power-up winnen die je explosies groter maakt of extra bommen waarmee je meerdere bommen achter elkaar kunt plaatsen.
Met verschillende soorten willekeurig gemaakte levels om te spelen zal geen enkele sessie hetzelfde zijn.
Speel tegen een vriend of tegen de slimme AI-speler. Winnen zal niet gemakkelijk zijn in deze snelle actiegame.