Booom-Slang!
Dirigent Chaos heet je welkom op het meest vooraanstaande risicovolle challenge-festival ooit, Booom-Slang!
Heb jij het in je om de nieuwe sterspeler te worden? Kun jij de manische handschoenen overwinnen die deze gekke man heeft verzonnen? Kun jij zijn monsterlijke hersenschimmen, dodelijke doodsbots en waanzinnig verwrongen beproevingen het best verslaan? Hoe zult u het opnemen tegen uw gevaarlijke leeftijdsgenoten? Ik vraag me af... ben je voorbereid op Booom-Slang!?
Maak je op voor een chaos van top-down, twin-stick schieten, waarbij een gestileerde low-poly kunststijl wordt gecombineerd met waanzinnige full-motion videobeelden om een unieke en opvallende visuele mix te creëren.
Booom-Slang! heeft meerdere spelmodi voor één speler en voor meerdere spelers, waaronder een waanzinnige verhaalmodus, een spoedcursusmodus voor training en multispelermodi om je vrienden uit te dagen, met nog meerdere modi en kaarten in de maak.
De reismodus voor één speler plaatst je in de schoenen van een nieuwe proefpersoon, ah ik bedoel, deelnemer, die de taak heeft om de uitdagingen te overwinnen die zijn uiteengezet door de maker en showrunner van de Booom-Slang! festival, dirigent Chaos zelf. Je zult elke engerd moeten verslaan die deze engerd naar je gooit, door elke val die hij zet te breken en elk wapen en elk verworven vermogen te gebruiken om het einde van dit labyrint van waanzin te bereiken.
Multiplayer in Booom-Slang neemt het op tegen een nieuwe en unieke mix van Player vs Player (PvP) en Player vs Environment (PvE), waarbij maximaal 4 deelnemers tegelijkertijd in 3 verschillende facetten tegen elkaar strijden: directe gevechten, jagen Kruipen en schatten verzamelen. Dit geeft deelnemers meer dan één manier om verschillende vormen van overwinning te behalen, terwijl ze hun jachtpunten en schatten die ze op een verstandige manier hebben opgedaan bij ultieme bewegingen moeten gebruiken als ze de bovenste rand willen grijpen in de strijd terwijl ze al hun scoretypes competitief willen beheren. Deelnemers worden ook beloond met unieke titels en badges voor het gebruik van unieke gevechtsstijlen, het gebruik van verschillende vaardigheden en het laten zien van nieuwe strategieën en tactieken.