Breakout Birdie
Je moet je Birdie over het scherm laten stuiteren en proberen alle blokken kapot te slaan en de irritante baasvogels uit te schakelen! Veeg gewoon om het batje te bewegen en de Birdie de lucht in te laten stuiteren. Vang gouden power-ups om je vaardigheden te verbeteren, maar blijf uit de buurt van de rode power-ups die alleen maar chaos zullen veroorzaken!