Bricky to Me
Bricky to Me is een puzzel-platformgame die het idee brengt van willekeurig gerangschikte kamers om doorheen te komen. Sluit je aan bij de ridder en een mysterieuze kat in een kasteel waar het hele scenario dynamisch wordt aangepast, waardoor kamers ontstaan met ongelooflijke uitdagingen om te overwinnen.