Brotato + Space Gladiators Bundle
Brotato is een top-down, roguelite arenashooter waarin je speelt als een aardappel die tot wel 6 wapens tegelijk kan gebruiken om horden aliens te verjagen. Kies uit een brede selectie eigenschappen en voorwerpen om zo unieke builds te maken en te overleven tot er hulp komt.
Heb je er ooit van gedroomd om een space potato te zijn? Nu is je kans! Space Gladiators is een 2D, handgetekende roguelite platformer over een groep gevangenen die vechten voor een leven buiten een gevangenisplaneet. Versla horden aliens in gladiatorenarena's en verdien je vrijheid!