Bubble is een eenvoudige en leuke arcade-puzzelgame waarin je gekleurde bellen moet schieten om levels uit te spelen.
Als er drie of meer bellen van dezelfde kleur naast elkaar liggen, zal de bubbel waar je op schiet kapot knappen en de bubbels erboven naar beneden vallen.
Bubble bevat meer dan dertig handgemaakte levels, vier power-ups en vele verschillende ballen -- sommige met speciale effecten die je helpen het level sneller uit te spelen.
Aan het einde van elk level ontvang je 50 bonusmunten die je kunt gebruiken om power-ups vrij te spelen. Daarmee kun je de moeilijkere levels in de game wellicht wat makkelijker voltooien.