Bulb Boy
Op een donkere nacht ontwaakt Bulb Boy uit een nachtmerrie. Hij komt erachter dat het Bulbhouse ten prooi is gevallen aan het kwaad. Zijn familie is verdwenen en monsters houden zich schuil in de schaduwen. Hij moet zijn moed bijeenrapen en zijn glazen hoofd gebruiken om zijn familie te redden.