Candy Jump featuring Frosty
Leid Frosty de springende sneeuwman door onbeperkte bevroren candyland-puzzels terwijl hij hoger klimt en je hoge scores haalt!
Eindeloze levels plus extra sneeuwpoppersonages maken dit een oneindige puzzel om doorheen te springen. Houd gewoon je ogen op de lucht gericht voor boze snoepmonsters.