Carnivores: Dinosaur Hunt
Carnivores: Dinosaur Hunt is een jacht simulator in het eerste persoon, waarin je jaagt op de grootste en gevaarlijkste wezens aller tijden – DINOSAURIËRS.
Dit spelletje is een herwerkte versie van het klassieke videospel over de jacht op dinosauriërs, Carnivores: Dinosaur Hunter, met een nieuwe game-engine, verbeterde grafiek, geavanceerd gedrag van dinosauriërs en een soepele ontwikkeling van de speler.
Tijdens je jachtavonturen zal je prachtige maar gevaarlijke locaties bezoeken, elke met haar eigen unieke ecosysteem. Verken de ongerepte stranden, dichte jungle, rotsachtige vlakten en brandende woestijnen van de planeet FMM UV-32. De voordelen van het terrein kunnen worden gebruikt om de kansen op een succesvolle jacht te vergroten. Je kan op de loer liggen bij platgetreden paden of dieren najagen naar hun sporen. Het is belangrijk om de windrichting te weten, omdat sommige dinosauriërs je kunnen ruiken. Door stiekem te bewegen of een hoge plek te beklimmen krijgt je een tactisch voordeel voor een succesvolle jacht op de gevaarlijkste dinosauriërs die op de planeet leven.