Castle Kong
Castle Kong is ons eerbetoon aan wat wij beschouwen als het beste spel ooit gemaakt.
En dat is waar Castle Kong over gaat. Net als de game waarop het is gebaseerd, zal CK een meedogenloze ravotten met 4 fasen en 22 niveaus zijn! Je speelt PauperBoy, een jong kind dat erop uit is om PrincessGirl te redden uit de kwade klauwen van BaronMan.