Chasing Static
Midden in de nacht raast er een felle storm over Noord-Wales. Chris Selwood neemt zijn toevlucht in een afgelegen café langs de weg, mijlenver van elke stad verwijderd.
Kort daarna maakt Chris iets afschuwelijks mee: de serveerster in het café wordt door iets met fel gloeiende ogen aan het plafond vastgepind. Hij raakt buiten westen en wordt wakker in de stoffige verlaten ruïne van het café.
Chasing Static is geïnspireerd op horror met scifi-thema uit de jaren 80 en hedendaagse surrealistische films. Het spel geeft een unieke twist aan het avontuurgenre via nieuwe audiogedreven gameplay en niet-lineair ontdekken.