ClusterPuck 99
ClusterPuck 99 is een competitieve, top-down sportgame met een lokale multiplayerstand, vol leuke en spannende actie!
ClusterPuck 99 ondersteunt tot acht spelers* op 30 maps en is perfect voor feestjes! Versla je tegenstanders om de puck te stelen en baan je een weg naar hun doel. Ontwijk de punten en gebruik de snelheidsboosts op de maps om andere spelers voorbij te razen.
ClusterPuck 99 bevat een Challenge-stand voor één speler, instant herhalingen, statistieken, aanpassingsmogelijkheden en een editor om eigen levels mee te maken.