Voor je eigen Zen-meestertjes in training geeft Color Zen Kids een leuke nieuwe draai aan de veelgeprezen puzzelgame. Met eenvoudigere puzzels, grote vormen en een kindvriendelijk dierenthema is dit een game die ze maar blíjven spelen.