Connect Color Dots: Fun Water Flow Pipe Line Art Puzzle Game
Speel door meer dan 2000 puzzels. Variërend van gemakkelijke 5x5 en 6x6 roosters tot harde, verbluffende 13x13 en 14x14 roosters en alles daartussenin. Deze game is eenvoudig en ontspannen te besturen, maar kan naarmate je vordert uitdagend en hectisch zijn. Dus wacht niet langer, probeer het eens en maak je hoofd leeg als water!