Contra: Operation Galuga
Een nieuw deel in de legendarische Contra-serie is gearriveerd! Contra: Operation Galuga is een grondige herziening van de klassieke run-'n'-gun-actiegame uit de jaren 80, met moderne graphics en geluid, nieuwe levels, nieuwe vijanden en eindbazen, nieuwe spelmechanismen, een vernieuwd wapensysteem en explosieve coöp-gevechten voor maximaal twee spelers in de verhaalstand of vier spelers in de arcadestand!
Wanneer de terroristengroep Red Falcon de Galuga-eilanden bij Nieuw-Zeeland overnemen, komen de elite Contracommando's Bill Rizer en Lance Bean in actie en starten een totale oorlog waarin het lot van de mensheid op het spel staat!
Ren, spring en schiet je een weg door acht levels met behulp van een verwoestend arsenaal - waaronder de spread shot, laser, en homing missiles - nu met stapelbare upgrades en ongelooflijke Overload-mogelijkheden! De intense actie is aan te passen met drie moeilijkheidsgraden plus verschillende opties voor extra uitdaging. De ware Contra-nalatenschap begint nu!