HEERLIJK AVONTUUR
Cook For Love is een gezellig kookspel waarin je in de huid kruipt van Clement - een jonge Fransman die wordt aangenomen in een populair Parijs restaurant. Met behulp van een receptenboek kun je unieke gerechten van verschillende complexiteit bereiden en de smaakpapillen van de wereld veroveren!
Clement begint zijn mentorschap bij Jean-Luc Chatillone - een culinaire legende... die momenteel aan boord van de Orient Express is. Hoewel hij weg is, belandt het receptenboek van Jean-Luc in de handen van Clement.
Je kookt met verschillende keukenapparaten en met veel verschillende ingrediënten. Met meer dan 40 beschikbare recepten heb je je pad voor je uitgestippeld - nu is het tijd om je mouwen op te stropen en te koken totdat je de titel van een echte chef-kok verdient.
Cook For Love is een kijkje in het verleden van de man van oma Rose - Clement, voordat hij zijn vrouw ontmoette op de Orient Express. Hoewel dit geen prequel is op Tell Me Your Story, is het wel een blik op de jeugd van deze twee tortelduifjes vanuit een ander perspectief.