Koop digitaal en je ontvangt de Totally Tubular-skins voor Crash en Coco*.
Crash je met je favoriete buideldieren een weg door een tijdverbrijzelend avontuur. Krijg nieuwe vaardigheden onder de knie met de vier kwantummaskers. Speel nieuwe soorten levels zoals N. Verted Levels, Flashback Tapes en Alternate Timelines. Vorm een team of strijd lokaal tegen vrienden in de speltypes Pass N. Play en Bandicoot Battle.
Dit is de authentieke CTR-ervaring plus een hele hoop extra's, nu volledig geremasterd en maximaal opgevoerd. Start je motoren met de originele speltypen, personages en circuits. Race naar de overwinning met extra personages, karts, circuits en arena's van na CTR. Crash je tegenstanders met online spelen.