Crawler is een snelle arcade-dungeoncrawler voor een tot vier spelers.*
Stijg in niveau, verbeter je stats en verzamel krachtige wapens in elke game van 30 minuten. Laat je monsters evolueren van onbeduidend ongedierte tot machtige demonen en ondode krijgers.
Verken willekeurig gegenereerde kerkers, ontdek heel veel verschillende wapens, spreuken en voorwerpen, en kruip in de huid van meer dan 60 unieke monsters!