ENORME EINDBAZEN
Wanneer alles en iedereen waanzinnig wordt en de wereld uit elkaar valt, moet één man de wapens oppakken om zijn geliefden te beschermen. Begeef je met Flint Trucker op een gekke reis om hem te herenigen met Angelina en probeer niet te bezwijken onder de waanzin die je te wachten staat!
Laat hun grootte je niet afschrikken! Observeer hun vechtstijl, vind een zwakke plek en toon geen genade wanneer je eindelijk je kans krijgt om aan te vallen. Pak ze, Flint!
Voor Creepy Road hebben we een echt gekke wereld gecreëerd met meer dan 30 originele soorten grappige en furieuze vijanden, van dieren en vogels tot psycho's. De meesten van hen hebben ook hun eigen originele aanvallen. Probeer ze allemaal te verslaan! Alle locaties bevatten originele, met de hand getekende graphics en elk heeft unieke details, objecten en een gedenkwaardige sfeer. Alle personages en locaties zijn met precisie ontworpen met oog voor detail!
Flint Trucker is een goeie lobbes met een rijk leven. Misschien heeft hij de Alchemist van Paulo Coelho gelezen, misschien luistert hij graag naar Tsjaikovski, en het is mogelijk dat hij zelfs naar Dali's kunstexpositie gaat voor inspiratie... Hij is mysterieus... maar één ding is zeker, hij vindt het heerlijk om iedereen te vernietigen die het aandurft hem in de weg te staan!
Elke locatie in Creepy Road is voorzien van een origineel muzikaal thema, waardoor spelers zich kunnen onderdompelen in de sfeer van wat er gebeurt en het ritme van de gameplay kunnen bepalen. De game bevat meer dan vijftien originele muzieknummers.