Help Joy bij het bouwen van haar droom, een Cupcake Bakery.
Ontdek geheel nieuwe manieren om dit gekke puzzelspel te spelen. Vind je perfecte match met verschillende adembenemende spelmodi die aan al je zoete verlangens voldoen. Cascades vol plezier, reis door meer dan 100 uitdagende Quest-puzzels, storm in de opwindende non-stop actie en pas je ervaring aan voor een revolutionaire nieuwe manier om te ontspannen.