Defoliation
De jonge personages en de oude vrouw, die elkaar tijdens een ongelukkig moment hebben ontmoet, konden het in het begin niet zo goed met elkaar vinden, maar uiteindelijk komen de jonge gasten regelmatig als vrienden op bezoek bij de oude vrouw.
Het begint met het doorzoeken van het huis. Je kunt puzzels oplossen of zoeken naar hints waarmee je ze kunt oplossen door het scherm aan te raken of de cursor te bewegen en te klikken op bepaalde punten. Er liggen verschillende geheimen verborgen in het huis en je kunt verder komen door puzzels op te lossen. Ook kun je leren hoe je items moet gebruiken om de kans te verhogen om bepaalde geheimen te ontdekken. Je kunt hints opvragen als je niet meer verder komt. Misschien heb je iets over het hoofd gezien?