Dimension Drive
Beheer een enorm arsenaal aan wapens zoals de Flak Shotgun, een krachtig wapen dat schepen van dichtbij tot stof reduceert, of gebruik de zinderende hittemuur van de vlammenwerpende Plasma Torch. Beheers spitsvondige technologie zoals de Drift Drive waarmee je projectielen in een oogwenk ontwijkt of gebruik de Reverse Drive om je belagers te raken waar ze dit het minst verwachten.
Baan je een weg door een gedetailleerd sciencefiction-avontuur en onthul de geheimen van de Dimension Drives. Klim doorheen de wereldranglijsten in vier moeilijkheidsgraden gaande van Normal - voor een evenwichtige uitdaging - tot Insane - voor zij die tegen een stootje kunnen. Nog steeds te makkelijk? Betreed de dertien zones van de Mirror Dimension in New Game+.