Welkom bij Disney Speedstorm!
Disney Speedstorm is de ultieme racegame vol helden en razendsnelle circuits dat geïnspireerd is op de werelden van Disney en Pixar. Het is een spannende arcade race-ervaring waarbij spelers de unieke vaardigheden van elk personage op de racebaan moeten beheersen om de overwinning te claimen.
Een fantastische cast aan personages, waaronder Sulley, het Beest, Mickey Mouse, Mulan, Baloe, Kapitein Jack Sparrow en nog veel meer, zijn klaar voor de racegevechten. Verbeter de statistieken van elke racer en maak gebruik van hun unieke vaardigheden die de uitkomst van een race kunnen beïnvloeden en de manier waarop je het spel speelt drastisch kunnen veranderen!
Iedereen kan Disney Speedstorm spelen, maar het beheersen van vaardigheden en technieken zoals het timen van je nitroboosts, het nauwkeurig driften door bochten en het aanpassen aan de dynamische circuitomgevingen zijn cruciaal om elke race te domineren.
Kies je racer en scheur in je eentje over de racebanen boordevol actie, of daag je vrienden uit in de lokale en online multiplayer-modussen. Je kunt het zelfs opnemen tegen spelers van over de hele wereld en een online legende worden.
Start je motor in omgevingen die zijn geïnspireerd op enkele van je favoriete films van Disney en Pixar. Van de dokken op het eiland uit Pirates of the Caribbean tot de wildernis in de ruïnes uit Jungle Boek of de schrikvloer uit Monsters en co – ervaar deze werelden vanuit een nieuw, opwindend perspectief dat speciaal is afgestemd op racen!
Kies je favoriete racepak, een flitsende kart-kleur en pronk met stijlvolle wielen en spoilers – dit allemaal en nog veel meer is mogelijk met de uitgebreide aanpassingsmogelijkheden in het spel!
Dankzij nieuwe content voor elk seizoen blijft de actie duren. Er komen regelmatig nieuwe Disney- en Pixar-racers bij, met speciale vaardigheden die je onder de knie moet krijgen (of moet overwinnen), en er worden vaak unieke racebanen gecreëerd om een nieuwe strategie in de mix te gooien. Bovendien komen er regelmatig ondersteunende personages, omgevingen, aanpassingsopties en verzamelobjecten bij, zodat er steeds nieuwe dingen te beleven vallen.