Dragon Wings
Je begint als een kleine draak in een sereen bos. Je wordt wakker en praat met bosbewoners en zij sturen je naar je eerste bestemming. Stijg op en vlieg vooruit en je wordt zachtjes geleid door de omgeving en vriendelijke vreemden zullen je vertellen waar je heen moet.