Dungeon Stars
Duik diep in honderden dungeonlevels om je medehelden te bevrijden, huisdieren te redden, goud te verzamelen, drankjes te stelen en magische buit te ontdekken. De vele goblins zullen proberen je te stoppen. Angstaanjagende wezens zullen je proberen op te eten. Bereid jezelf voor op de steeds veranderende uitdagingen van de sterportalen. Stel een team geweldige avonturiers samen om de Conqueror Worm te vernietigen!