EARTH WARS
In het jaar 2020 is de wereld een broedplaats geworden voor onbekende vijandelijke organismen genaamd E.B.E.
Maar er is nog een laatste hoop op overleven: de ontwikkeling van een bio-pantser. Dit harnas smelt het lichaam van de E.B.E. samen met metaal.
Ze worden ingezet door speciale A.N.T.I.-troepen die dit wapen hebben verwerkt door middel van chirurgische ingrepen.
Met de kracht van A.N.T.I. slaagt de mensheid er voor de eerste keer in om een Baron van de E.B.E. te verslaan. Dankzij deze overwinning begint de bevolking aan een grootschalige tegenaanval, in de hoop dat de nieuw vergaarde krachten het tij zullen keren.