Earth Atlantis
Earth Atlantis is een side-scrolling shooter met een originele gameplay. Maak jacht op angstaanjagende zeemonsters en verken een post-apocalyptische wereld die onder water ligt. Speel verschillende schepen met speciale wapens en vaardigheden vrij, begin aan je reis en word een legendarische jager!
Deze game wordt op het scherm getoverd in een unieke en artistieke geschetste manier. De visuele stijl is gebaseerd op zeekaarten uit de 14e eeuw: een tijd waarin de zee werd beschouwd als een levensgevaarlijk oord boordevol monsters.