Edge Of Eternity
Binnen veertien dagen na aankoop en zolang je speeltijd maximaal twee uur bedraagt, verlenen we je het contractuele recht tot restitutie voor deze aankoop. De twee uur speeltijd is de samengevoegde speeltijd van alle aankopen van dezelfde titel. Als je van dit recht gebruik wilt maken, neem dan contact op met Nintendo Support.
Voer epische turn-based gevechten terwijl je Daryon en Selene volgt op hun zoektocht naar een remedie tegen de allesverslindende Corrosie in dit prachtige verhaal over hoop en opoffering.