Electronics Puzzle Lab
Laat de elektrotechnicus in je de vrije loop met de hersenkrakers en printplaten van Electronics Puzzle Lab! In deze leuke en educatieve 3D-puzzelgame is het jouw taak om printplaten te inspecteren en aan te passen om de LED-lampjes aan te zetten. Ga achter je werktafel zitten, knip draden door, druk op knoppen en meer terwijl je het pad van de stroom volgt.
Begin met simpele basispuzzels en ga verder met moeilijkere uitdagingen die de grenzen van je kennis in logica en elektronica opzoeken. Maar maak je niet te druk. De concepten zijn zo vereenvoudigd dat zelfs als je geen kennis van elektronica hebt, je de uitdagingen kunt oplossen. Er worden geleidelijk nieuwe onderdelen geïntroduceerd. Speel voltooide levels wanneer je wilt opnieuw en probeer nieuwe zo vaak als nodig is!