Etrian Odyssey III HD
Etrian Odyssey III HD draait om een tijdloos avontuur dat zich afspeelt in Armoroad, een waterstad die geconfronteerd wordt met de nasleep van een grote ramp.
Ten zuiden van de grote continenten, voorbij de zee, ligt de oceaanstad Armoroad. Volgens de overlevering zonk een deel van de stad een eeuw geleden plotseling naar de bodem van de oceaan. Daarbij gingen allerlei technologische ontwikkelingen voor de mensheid verloren.
Geïntrigeerd door de legenden verzamelden talloze ontdekkingsreizigers zich in Armoroad om het onderzeese labyrint het hoofd te bieden. Maar tot nu toe heeft niemand de legendarische verzonken stad gevonden. Hijs de zeilen en ga naar Armoroad om het Yggdrasil-labyrint te doorkruisen, de verzonken stad te vinden en je fortuin te maken.
Stel een groep avonturiers samen uit twaalf verschillende gloednieuwe personageklassen. Daal af in het labyrint dat het mysterie van Armoroad en de verzonken stad heeft opgeslokt.