Europa is een vredige game vol avontuur, verkenning en meditatie. Tijdens je reis verbeter je geleidelijk de mogelijkheden van je Zephyr-jetpack, waardoor je jezelf verder door de lucht stuwt totdat je vrij door de lucht kunt vliegen.