OVER DIT SPEL
Het horrorgame "Tsugunohi," dat het dagelijks leven binnendringt, en Inugami Korone van de VTuber-groep hololive hebben samengewerkt!
De besturing is hetzelfde als in "Tsugunohi," maar als je naar links blijft gaan, komen de verschrikkingen de een na de ander. Kun jij het horrorfenomeen overleven?
Inugami Korone, die al veel horrorgames live heeft gespeeld, is een kwaadaardige god geworden en heeft "Tsugunohi" overgenomen.
Op weg van school naar huis ziet een mannelijke student die een gewoon leven leidt een bord over Inugami Korone. Hij mompelt "iets" voor het bord en zijn dagelijkse leven verandert snel.
ImCyan is een maker van indiegames die talloze horrorgames heeft gemaakt. Zijn bekendste werk is de "Tsugunohi"-serie.
Het belangrijkste kenmerk van de serie is dat je "gewoon links blijft lopen". Deze horrorgames laten spelers hun gewone weg naar huis of naar hun werk lopen en ervaren hoe hun dagelijks leven geleidelijk wordt overspoeld door angst.
Een virtueel talent dat in april 2019 begon te werken bij de VTubergroep hololive. Ze is lid van de eenheid "hololive GAMERS", die zich richt op live gaming.