Eyra: The Crow Maiden
Ga op een episch avontuur als Eyra, een jonge priesteres van de stam Koruhaurus, in Eyra: The Crow Maiden! Een boeiend 8-bits indie-spel dat verkenning en actieplatformelementen combineert. Sluit je aan bij Eyra en haar trouwe kraaienmetgezel, Nunkamah, op een gevaarlijke queeste om de ontvoerde krijgers van hun stam te redden uit de klauwen van de kwaadaardige Infernale Plunderaar.