Duikel en struikel naar de overwinning in het pantheon van onhandigheid. Beginner of pro? Alleen of samen? Fall Guys biedt continu evoluerende, hooggeconcentreerde hilariteit en fun. Er is maar één ding belangrijker dan winnen: er zo gek mogelijk uitzien. Kies het mafste kostuum dat je kunt vinden, want de show gaat beginnen!