Fe is een nieuw soort platformgame voor de Nintendo Switch. In deze game word je helemaal vrij losgelaten in een wereld waar geen woorden aan te pas komen, en stukje bij beetje kom je meer van het verhaal te weten aan de hand van je ontdekkingen.
De kern van de game draait om de zangtechniek waarmee je met alle levende wezens in het bos kunt communiceren. Gebruik de Joy-Con-bewegingsbesturing om vaardigheden vrij te spelen door de melodieën van wezens en planten na te bootsen. Elk lied heeft een kenmerkend geluid en gevoel dankzij de HD-trilfunctie, en zorgt ervoor dat je bij elke ontmoeting iets nieuws ervaart.
Krijg diverse kreten onder de knie om vriendschap te sluiten met allerlei dieren en planten, of om ze te laten doen wat jij wilt! Vogels wijzen je de weg, beren springen voor je in de bres en planten brengen bessen voort waarmee je de Silent Ones kunt verslaan.
De video hierboven komt uit de Nintendo Direct Mini van 11 januari 2018. Ga naar onze Nintendo Direct-pagina voor meer video's en informatie over diverse games. Binnenkort vind je hier meer informatie!